Beoordelingen van Direct Sushi Oldenzaal

Recente recensies

4.0
wendy grevinga
gisteren
Sascha
15 april 2021
J.P.
13 april 2021

Kwaliteit was goed, kip in de salade was helaas niet meer warm maar lauw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
12 april 2021

Prima sushi, niet heel bijzonder en had wat meer smaak mogen hebben.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gijs
11 april 2021

Erg lekker gegeten en ruim op tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Goezinne
11 april 2021

Heerlijk

Joost
11 april 2021

Door weer en wind en als een verzopen katje kwam de bezorger aan. Gepaste afstand zelfs met hondenweer. Sushi was uitstekend.

Wendy
10 april 2021

Heerlijk!!

Gerja Busscher
9 april 2021

Het was weer heerlijk.

Julia
9 april 2021

De sushi is niet goed gerold waardoor het uit elkaar valt voor je het in je mond hebt. Ook komt er steeds minder sojasaus bij de bestelling. Smaak is wel top!

-
9 april 2021
Bergman Roy
7 april 2021
Robert
6 april 2021

De bestelde sushi (lentebox) en zalm was prima, helaas viel de “verse” tonijn flink tegen. Dit was echt verre van vers en dat vind je terug in een heel laffe smaakloos portie stukjes tonijn. Echt zonde en een flinke afknapper, mede omdat er toch fors voor betaald moet worden...

-
5 april 2021
A
5 april 2021

Heerlijke verse sushi en supersnel bezorgd!

Christel Sleiderink
5 april 2021
Yul
2 april 2021
A. Bos
1 april 2021

Jammer dat de crispy weer niet warm was. Verder, heerlijk

Lisa
31 maart 2021

Het was weer super lekker en heel vers:)!

Jurre Schulten
29 maart 2021
Miranda
28 maart 2021
Ronald
28 maart 2021

Alles vooraf gemaakt en gekoeld bewaard. Hierdoor geen smaak meer aan het eten en het lijkt allemaal op elkaar. Voor de prijzen wat je vraagt mag er wel wat meer kwaliteit geleverd worden.

Marijke
27 maart 2021

De sushi is heerlijk, jammer dat ze vaak wat vergeten mee te leveren.

Evelien
23 maart 2021

Top! Heerlijk!

Jos oude Lohuis
22 maart 2021

Eigenlijk geen, alles prima verlopen, voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

.
20 maart 2021
Van Dijk
20 maart 2021
Dirk
20 maart 2021
Leerkotte
15 maart 2021

Verkeerde bestelling geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M. Egbers
15 maart 2021

Top kwaliteit; altijd vers. Service is ook prima. Een aanrader als je van sushi houdt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Imke Lentfert
14 maart 2021
Marissa ter L
14 maart 2021

Normaal altijd super lekkere sushi, ook nu lekker, alleen was 1 box heel slecht gerold en viel helemaal uit elkaar. Ben dit niet gewend en vind het ook heel jammer, betaal er immers veel geld voor.... ook zat er in 1 box veel vervangende producten wat jammer is, niet besteld wel gekregen, zonde...

Harold
14 maart 2021

Erg lekker en snel bezorgd door een vriendelijke bezorgster.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart
14 maart 2021

Onze bestelling zou om 17.30 bezorgd worden. Om 18.30 zag ik de bezorgster bij onze buren staan. Wat bleek? Onze bestelling was reeds bij de buren bezorgd(die toevallig ook sushi hadden besteld) en door hen opgegeten. En daar werd nu wéér sushi bezorgd. Zij hadden 18.30 als bezorgtijd opgegeven en vonden de bezorger opvallend vroeg. Doordat de bestellingen redelijk overeen kwamen, hadden de buren niets doorgehad. Mede doordat de bezorger hen verzekerde dat het klopte. Uiteindelijk geen drama, maar wel knap irritant dat je een uur langer moet wachten op je eten en dat je dan niet krijgt wat jij, maar wat de buren hadden besteld! Gelukkig is de kwaliteit wel top, dat scheelt dan weer...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicole
14 maart 2021

Heerlijke sushi en snelle service!

Maarten
13 maart 2021

Voor het eerst een paar pokebowls besteld, vaker al eens willen proberen maar toch elke x op de sushi uitgekomen... blij dat ik het heb geprobeerd, in een woord HEERLIJK!

Goezinne
13 maart 2021

Deze keer kregen we extra doos sushi’s geleverd Dankjewel

Laurie
13 maart 2021

Heeerlijke sushi.

Imke Lentfert
12 maart 2021

Hele goede bezorging en lekkere sushi

Sven
12 maart 2021

De sushi was koud, en veel minder lekker als normaal, niet gewend van jullie

Maxime
8 maart 2021

De sushi was heerlijk. Helaas is er wel een fout gemaakt in de bestelling. We kregen ebi tempura i.p.v. de mini loempia’s die we hadden besteld. Mijn ervaring is dat er wel vaker zulke foutjes worden gemaakt wat erg jammer is.

Daphna
7 maart 2021
Laura
6 maart 2021
Martine
4 maart 2021

Onze bestelling bestond uit crispy rolls, inside out rolls, snackbox, flamed rolls, dragon rolls en yakitori. Het was heerlijk, de warme gerechten goed warm en mooi op tijd geleverd. Wel jammer dat jullie geen teriyaki saus verkopen, maar die koop ik dan zelf wel. Zeker voor herhaling vatbaar, bedankt!

Heleen kobes
28 februari 2021
Gijs Rikhof
27 februari 2021

De smaak was goed. Ook werd alles vers en lekker warm afgeleverd. Wat echter een teleurstelling was, was dat de crispybox (4 verschillende rollen) allemaal hetzelfde waren besprenkeld met zoete soja. We hadden gehoopt/verwacht dat elke rol z’n eigen sausje / smaak had. De side dish met loempia, inktvis, en tempura garnaal was prima! Het nadeel van dezelfde saus over alle 4 rollen doen is dat alles bijna hetzelfde smaakt. Eerlijkheidshalve... we zouden het zo niet snel weer bestellen.

Sandra
26 februari 2021

Lekker smakelijk en vers!

Dunja
25 februari 2021

Super lekkere sushi, maar helaas moesten we hier lang op wachten. Ze hadden het erg druk.

Nynke
21 februari 2021

Heerlijk gegeten Verse vis, goed prijs kwaliteit. Grote poke bowl veggie is super lekker. Maakte het gemis van een verjaardagsfeestje een beetje goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mark
21 februari 2021

Lekker eten, op tijd en vriendelijke afhandeling

Ulrike
21 februari 2021
Sylvia
21 februari 2021

Warm en koud naast elkaar. Dat is de tweede keer en dat eet niet lekker! Jammer.. en miste 2x eet stokjes

Kim
20 februari 2021

Helaas zaten er geen stokjes en sausjes bij de bestelling. Dit is de eerste keer, normaal is altijd alles goed.

Elke
20 februari 2021

T smaakte heerlijk en vers. In de snackbox zat alleen minder dan op t plaatje en dat viel tegen, want daarom hadden we t juist besteld

Sharon Mulder
19 februari 2021

Wij hebben heerlijk gegeten!!! Super! Bezorging was ook erg snel. Bestellen gauw weer! Heerlijk....

Alicja
17 februari 2021

Lekker! Altijd een goed kwaliteit

Ceciel boswerger
15 februari 2021

Het was heerlijk!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
15 februari 2021
Suzanne
14 februari 2021

Altijd netjes op tijd! En ik heb nog nooit meegemaakt dat er iets mis was met de bestelling. Je kan zien hoe de sushi gemaakt word en dat word zorgvuldig en hygiënisch gedaan!

Rianne
14 februari 2021

Er zat veel te veel wasabi mayo op. Heb vaker de Salmon poké bowl gehad. Maar nog nooit zat er zoveel mayo op. Ik vond het erg jammer want heb het daarom niet opgegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sterre
13 februari 2021

Yaki tori had een vreemde nasmaak. Het proefde niet vers helaas. Sushi was oké. Soja bonen waren lekker!!

Linda
7 februari 2021

Het was voor het eerst dat we hier sushi hebben gehaald en het is zeer zeker aan te raden!! Heerlijk genoten! Prijs wat aan de hoge kant.

Coen kottink
7 februari 2021

Gewoon Top. Erg lekker en prijs kwaliteit is gewoon goed. Bezorging uitstekend.

Gonny
7 februari 2021

Top

Gerja Busscher
5 februari 2021

Lekkere verse sushi, portie gember had royaler gemogen.

Bert van de Pol
5 februari 2021

Mjam, mjam !

Mieke Mui
5 februari 2021

Wat een zalige sushi! We hebben er echt van genoten.

Maureen
30 januari 2021

Heeft me opnieuw zeer goed gesmaakt alleen vond de hoeveelheid sojasaus wat summier. Tot de volgende keer

Kim
30 januari 2021

De sushi was zoals altijd heerlijk! Alleen jammer dat we bij de combo saturday (2x) onze warme snacks niet werden geleverd. Zo konden we nogmaals vanuit Losser naar Oldenzaal rijden om de warme snacks op te halen!

Henriette
30 januari 2021

Uitstekend

Tessa
29 januari 2021

Het was heerlijk!!

Fransen
24 januari 2021

Bij een bestelling van deze omvang mocht er wel voldoende soja en gember bij zouten. Sushi op zich was prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pietje
24 januari 2021

Wil boet bedanken voor de leuke avond

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Abby Koldemeule
24 januari 2021
Maud
23 januari 2021
Jet
20 januari 2021
R.J. Nijhuis
17 januari 2021
Klieverik
16 januari 2021

Het was zoals altijd super lekker en fantastisch : heel erg bedankt Sushi direct in Oldenzaal voor de perfecte en heerlijke sushi die op tijd klaar was.

Anouk
16 januari 2021
Kroeze
13 januari 2021

Heerlijk verse sushi. Top!

Moorman
11 januari 2021
Syl
11 januari 2021

Was 😀 heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Susan
10 januari 2021

Heerlijk!

Tom
9 januari 2021

Al heel wat keren sushi gehad. Altijd netjes op tijd en erg lekker!

Boerrigter
8 januari 2021

Uitstekend!

Bert van de Pol
8 januari 2021

Smullen🍱

Raymond
8 januari 2021

Het was wederom fantastisch

Petra
8 januari 2021

Ik bestel regelmatig en altijd prima. Staat op tijd klaar en ben altijd tevreden

Moerman
6 januari 2021

Ik had een pokebowl en snacks besteld. Ondanks dat ik de bowl met zalm had besteld en ik tonijn kreeg was het prima verzorgd en zeker smaakvol.

Yul
5 januari 2021

Goed eten

Moniek
3 januari 2020

Bezorging helaas 30 min te laat, al om 16:00 besteld voor 18:30 maar alsnog te laat. Kwaliteit ook erg slecht, de loempiaatjes waren nat en vet, gyoza hard en de sushi had een rare smaak en viel uit elkaar. Zonde van het geld..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Niels
3 januari 2020

Netjes op tijd geleverd, heerlijk gegeten, bedankt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sven
3 januari 2020

Bestel opmerkingen niet gelezen. Pokebowls door elkaar geschud. Te laat. Jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Smink
3 januari 2020

Het was heerlijk

AH
2 januari 2020

Sushi was gemiddeld en niet wauw. Bezorging was te laat, niet conform mail. Ik zou niet snel weer bestellen.

Tom
2 januari 2020

Wederom heerlijk! De direct sushi mix was top

Marleen
2 januari 2020

Eten is top maar bezorging al voor de zoveelste keer mis gegaan. Alweer vergeten om de soja mee te leveren en bezorging duurt lang

Bart
2 januari 2020

toppings van de sushi zaten vooral op het deksel en niet op de sushirol zelf

Gerard Flinkers
1 januari 2020

Prima geholpen, sushi's van uitstekende kwaliteit. Compleet met stokjes en sauzen geleverd, super.

Bert
31 december 2020

Heeeeeerlijk als altijd.

Diana
31 december 2020

Gevarieerd, lekker en snelle service

Maike
24 december 2020

In tijden niet zulke goede afhaal sushi gehad!!

Malou Strebus
24 december 2020

Sushi was erg lekker! Goeie prijs kwaliteit. Had het alleen om 17:00 gezet voor bezorging en kreeg het om 16:20 dit vond ik wel iets te vroeg helaas. Maar desalniettemin lekker kerstavondmaal!

Sushi Anja Paulus
23 december 2020

Het was heerlijk. Vers en goede smaken. 👍

Noortje
23 december 2020

Helaas alweer moeten wachten op onze bestelling, dit was de zoveelste keer. Eten was verder lekker.

Ronald
21 december 2020

Goed en snel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

LGR
21 december 2020

top, lekker en keurig bezorgt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ruth
20 december 2020

Sushi was erg lekker. Geen soja saus en wasabi erbij gekregen maar wel voor betaald. Erg slecht. Het kwam ook nog eens een uur te laat. Erg jammer.

Lauren
20 december 2020

De sushi was heerlijk. Alleen jammer dat het een half uur te laat werd bezorgd, even een belletje om de vertraging te melden naar ons was wel handig geweest. De bezorger zelf was wel vriendelijk overigens.

Ans van Duiven
19 december 2020

Eenvoudig via internet te bestellen en betalen. Netjes op tijd bezorgd en de kwaliteit is heel goed. Heerlijk gegeten, bedankt.

Sanne
18 december 2020

Super snel en lekker

Jwk
18 december 2020

Snel en lekker!!!

Wevers
12 december 2020

Het was zoals gewoonlijk weer ontzettend lekker

Ah
12 december 2020
Ronald
5 december 2020

Top

Carla
5 december 2020

Super wij zijn erg tevreden. De warme hapjes waren ook heel lekker. Zeker voor herhaling vatbaar

Sushi Anja Paulus
5 december 2020

Het was heerlijk

Henk
5 december 2020

moest lang wachten voordat de bestelling op de afgesproken tijd klaar was (20 min)

Marloes van Dijk
5 december 2020

Alles prima in orde. Alleen jammer dat er niet op email wordt gereageerd terwijl er aan de telefoon wordt gezegd dat jullie dat fijner vinden als bellen.

Fam. Bartelink
4 december 2020

Top eten en snel geleverd

Soer
3 december 2020
Gijs Lammerink
2 december 2020
Rian
30 november 2020

Helaas was er een ding vergeten mee te leveren wat we hadden besteld en aangezien we best ver er van af wonen had het geen zin meer om heen en weer te rijden. Verder wel lekkere sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daan
30 november 2020

Jammer dat de sushi 1 uur later dan aangegeven zijn bezorgd

Miriam van hoogen
29 november 2020

Het was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

FransJetje
29 november 2020

Heerlijk en op tijd geleverd Helaas opnieuw de ketjap wasabi en gember niet bij! Jammer! Na klacht netjes nageleverd

Andrea Ten Brinke
29 november 2020

Was heerlijk, voor herhaling vatbaar 🍱

Tamara
28 november 2020

Alles weer heerlijk! Minpuntje vond ik echt dat er geen sojasaus, gember en stokjes bij zaten... Hopelijk de volgende keer wel weer!

Anoniem
28 november 2020

Super verrasingsbox.. heerlijk

Smidt
28 november 2020

We bestellen de Chef choice vrij vaak bij Sushi Direct en t is altijd goed!

Maaike
28 november 2020

Het eten is goed maar De wachttijden van soms bijna een uur niet normaal. Als je een tijd geeft hou je daar dan aan.

Aafke
27 november 2020
Bert
27 november 2020

Heeeerlijk!

Mayra
27 november 2020

Vers gemaakt, snel bezorgd, was weer heerlijk!

Herman
25 november 2020

Bestelling geplaatst voor 18:00. Zonder tegenbericht vooraf en/of uitleg achteraf pas om 18:35 uur bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elzo
23 november 2020
Marit
20 november 2020

Was weer super!

c.smidt
16 november 2020

De suchi's waren weer top!

Fransjetje
15 november 2020
Ziemerink
15 november 2020

Jammer als je 3 soorten crisp besteld en alles aan de buiten kant er dan het zelde uit ziet. Dat doet de smaak niet ten goede.

Chantal
15 november 2020

De sushi was heerlijk, ik had alleen gevraagd of wij ipv paling en krab iets anders konden krijgen. als het niet kan is dat ook geen probleem. maar ik had het wel graag willen weten. ik krijg een allergische reactie op krab.

Marieke
14 november 2020

Heerlijke verse sushi! Goede kwaliteit.

Lisa Nowee
13 november 2020

De bezorging was er zeer snel. Ontzettend bedankt hiervoor.

Paddy
12 november 2020

California Roll was niet vers, veel te koud.

Lisa Wares
12 november 2020

Het eten was zo als altijd goed! Alleen kreeg ik andere dingen dan die ik besteld had. In plaats van gyoza garnaal kreeg ik gefrituurde garnaal.

ivl
8 november 2020

op tijd geleverd en prima kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roel
8 november 2020
Niels
8 november 2020

Smaakte super allemaal!

Kelly
7 november 2020

Hadden smiddags al besteld en aangegeven dat we het 6u wilden hebben. Ze kwamen echter al om half 6. Kwam toevallig goed uit, maar als je net even van huis weg bent, is dit niet zo handig. Pas om 7u kreeg ik een mail dat de bezorger onderweg was. Desondanks weer genoten van de heerlijke sushi!

Marieke
7 november 2020

Heerlijke sushi! Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Kelly
6 november 2020

Snelle levering, eerder dan de aangegeven tijd

Sharon
6 november 2020

Top!! Heerlijk gegeten!

Tom
6 november 2020

Mijn oma zou zeggen: als of een engeltje op je tong plast. Het is en blijft heerlijk !

S. Troost
6 november 2020

Het was heerlijk en ruim voldoende, wij hebben genoten

Morsink
5 november 2020
Jh
1 november 2020

Wel goede kwaliteit. Ik miste alleen de wasabi en de sojasaus. Verder optijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mireille
1 november 2020

Perfecte sushi!! Jammer dat de loempiaatjes en yakitori in oneven aantallen zijn. Beter 6 van elk om goed te kunnen delen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cristina
31 oktober 2020

lekker!

Mauirce Teussink
30 oktober 2020

Moesten langer wachten dan gebruikelijk, 17 45 zou het klaar zijn, echter duurde het nog 20 min, eten was verder goed

Cristina
25 oktober 2020

Lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tom Leusink
24 oktober 2020
Karin
24 oktober 2020

Bestelling niet compleet ( fles soya zat er niet bij) sushi’s zijn goed maar voor het bedrag had ik net iets meer verwacht

Marit
24 oktober 2020
Bert van de Pol
23 oktober 2020

Top👍

Schasfoort
18 oktober 2020

Voor de 2e keer een half uur moeten wachten. Om 15.00 besteld om de bestelling om 17.30 op te halen. Hebben ze niet onder controle. Zalm voor de pokebowl was bijna op zo te zien in de bestelling. Jammer, laatste twee bestellingen niet meer tevreden zoals een jaar terug wel het geval was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Niels Blankenau
18 oktober 2020

Bezorging was vlot, maar sushi was steenkoud, wat betekend dat ze niet vers gemaakt zijn en rechtstreeks uit een koeling komen. Dit kwam de smaak niet ten goede. Binnenste was van de zalm was zelfs licht bevroreren. Dat kan beter sushi direct! Zeker voor hetgeen je betaald.

Joyce
17 oktober 2020

Vandaag voor de tweede keer besteld. de eerste keer hebben we bijna 2 uur moeten wachten op de bestelling. Vandaag een nieuwe poging en al om 15.00 uur besteld in de hoop dat ze dan op tijd zouden bezorgen. Dit was ook zo, op een kwartier na. Echter, na bezorging bleek dat de helft van de bestelling niet geleverd was. Ik heb gelijk gebeld en na ongeveer een half uur werd de rest gebracht. Ware het niet dat nu het verkeerde werd geleverd. Wéér gebeld en een ruime tijd later kregen we dan eindelijk het juiste geleverd. Iets met drie keer is scheepsrecht.... Nog een keer een bestelling plaatsen doen we niet, na 2 slechte ervaringen hebben wij de buik er wel van vol.

Van Dijk
17 oktober 2020

Corona proof, mondkapje voor.... Uitstekend...

Marielle
15 oktober 2020

Binnen 30 min bezorgd en zo vers

Ferry
15 oktober 2020

Kwaliteit was minder dan dat we gewend waren. Sushi was waarschijnlijk al een paar uur eerder klaargemaakt. Wij vonden het deze keer teleurstellend.

Remco
11 oktober 2020

De sushi is opzich prima,ik woon 500 meter van direct sushi. ik kon de deur niet uit om het op te halen dus liet ik de sushi bezorgen, maar om daar 1,5 uur over te doen over 1 crispy box 16 stuks. Vind ik wel extreem lang duren!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kelly
11 oktober 2020

Lekkere sushi en op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henriette
11 oktober 2020
Marlon Ophuis
10 oktober 2020

Ik weet uit vorige bestellingen dat de sushi normaal veel lekkerder is. Nu was hij laat (30 minuten later dan eerder werd aangegeven) en koud.

Fam. Bartelink
5 oktober 2020

Top, lekker en nog sneller geleverd dan aangegeven !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karen
4 oktober 2020

Het was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thomas
4 oktober 2020

Optijd klaar, snelle service en super lekkere sushi!

Lieke
4 oktober 2020

Sushi was van topkwaliteit! Alleen hebben we meer dan een uur moeten wachten en waren ze een deel van de bestelling vergeten, kan gebeuren op en drukke zaterdagavond dus dat wordt ze niet kwalijk genomen

Jacq
3 oktober 2020

Weer te laat. Geen stokjes en wasabi.gember en soja Eten was wel weer goed complimenten aan de kok Volgens mij kunnen ze de drukte niet aan

Femke
3 oktober 2020

We hadden 2 grote pokebowls besteld en betaald, maar we kregen 1 grote en 1 kleine. Verder zat de bestelde snackbox er niet bij, na een belletje is die later wel nageleverd. Smaak was wel oke.

Leonie
3 oktober 2020

Het was weer heerlijk!!

Tamara
2 oktober 2020

Sushi smaakt prima , pokebowls ook super lekker. Enige puntje van kritiek Je kunt nu kiezen uit grote en kleine pokebowl. De grote is het formaat dat ze altijd al hadden en was toen 9.50 en nu betaal je daar 12.50 voor.

Gerja Busscher
1 oktober 2020

Hartstikke goed, super vers. Niets aan te merken alleen maar aan te bevelen

Mark
28 september 2020

Veel te lang moeten wachten. Tijden op de site moeten geblokt worden als er in de tijd niet opgehaald kan worden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjo pots
28 september 2020
Tom
27 september 2020

In totaal anderhalf uur moeten wachten op onze bestelling. Na de mail dat onze bestelling onderweg duurde het een uur voordat de bestelling geleverd wers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hartman
27 september 2020

Prijs/kwaliteit klopt niet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alders
27 september 2020

Sushi besteld voor 6 personen. Kwaliteit en smaak waren weer super! Helaas de bestelling niet compleet. We misten 4 gerechten. Maar is netjes nabezorgd. Gebeurd helaas wel regelmatig dat bestellingen niet kloppen. Zou goed zijn daar intern eens naar te kijken.

Tom
27 september 2020
Paul
27 september 2020

Top sushi gegeten.

Grietje Dammers
26 september 2020

Het was heel erg lekker

Linda
24 september 2020
Martina
23 september 2020

Het eten zag er al geweldig uit en het smaakte ook heel goed. Een fantastisch verjaardagseten voor onze zoon Henk.

Go
20 september 2020
Loes
17 september 2020

Sushi was lekker! Alleen op woensdag om 17.00 uur besteld voor bezorging om 18.30. Voldoende tijd om te plannen lijkt me. Pas om 19.15 afgeleverd ...

carla smidt
14 september 2020

keurige bediening en heerlijke sushi's

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Syl
13 september 2020

Normaal heel lekker, maar nu 1 warme rol en 3 koude rollen.. dat is niet fijn

Frank
13 september 2020

Volgens mail om 19.25 verwacht te bezorgen. Om 20.00 na eerst gebeld te hebben pas gekregen.

Marit
12 september 2020
T Hampsink
7 september 2020

Op tijd bezorgt, en heerlijke sushi’s

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

anoniem
7 september 2020
Van Nijkerken
6 september 2020

Ik had 2 uur van te voren besteld maar helaas een half uur later dan de gevraagde bezorgtijd, de kwaliteit was dit keer niet wat we er van verwacht hadden, jammer van het geld

Jasper
6 september 2020

Bezorging duurder erg lang. 1 en 45 min moeten wachten op de bestelling.

Sanne
6 september 2020

Het eten was een half uur te laat. Zou om 19:00 uur bezorgd worden, om 19:06 een mail gekregen dat het eten onderweg was. Om 19:18 nog niks dus even gebeld. Het eten was onderweg werd er gezegd. Om 19:31 eindelijk ons eten. Bezorger was met 3 seconden weer weg. Er kon nog net een eet smakelijk vanaf. Waardeloos...

Chantal
5 september 2020

Al een paar x sushi laten bezorgen en afgehaald, super lekker en zeer aardige mensen !

Stephanie Maathuis
5 september 2020

Sushi smaakte top en was precies op tijd geleverd! De sushi bowls waren ook lekker, maar bevatten wel wat weinig vis (zalm/tonijn). Dit zou een plakje meer mogen zijn.

Bert van de Pol
3 september 2020

Het wordt saai, maar het was weer heerlijk.

Mireille
31 augustus 2020

Perfect verse sushi!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henriette G
31 augustus 2020

Mooi op tijd prima kwaliteit

Schasfoort
29 augustus 2020

Helaas dit keer de bestelling te laat En toen het er was hadden we maar de helft vd bestelling Gebeld krijg je niemand te pakken Nog maals gebeld. Pakten ze op. Toen na meer dan 20 min kwam de rest pas

Saskia de Jong
29 augustus 2020

Snel klaar en super lekker

Simone
27 augustus 2020
P Davina
26 augustus 2020

Altijd lekker en op tijd.

Kees
20 augustus 2020

Goede lekker verrassing van de chef!

Bert van de Pol
15 augustus 2020

Heeeeeeeerlijk! Zoals altijd.

Kattier
15 augustus 2020

De bezorger stond erg dicht bij de deur (Kwam bijna binnen) en wilde de bestelling aangeven, vreemd in deze coronatijd!

Jennifer
15 augustus 2020

Perfect!

Klieverik
13 augustus 2020

het heeft bijna twee uur geduurd voordat de bestelling geleverd werd

Tim
13 augustus 2020

Nu 2 keer sushi besteld. De sushi is lekker, prijs-kwaliteit verhouding prima. Voor wat betreft de bezorging duur het soms wat lang. Men zou beter op de website kunnen aangeven dat het druk is, zodat je weet hoe laat je je eten kunt verwachten. Nu ontvang je een bevestiging voor de door jou aangegeven tijd maar blijkt in de praktijk dat het veel te druk is. Daardoor werd de bestelling 1,5 uur later bezorgd dan aangegeven.

Paapst
13 augustus 2020

Eten was lekker maar de service slecht, Ik bestel om 18.55 met als afhaalmoment 19.30. Vervolgens verplaatsen jullie t zelf naar 20.00 uur. En als ik er dan ben blijkt dat jullie nog niet zijn begonnen en dat ik nog ruim 20 minuten (tot 20.21 uur) voordat ik pas de bestelling ontvang.

Paul
12 augustus 2020

35 minuten extra moeten wachten met als reden het is druk. Geen gratis Wakame bij de bestelling zoals beloofd op de website en ook de gratis frisdrank, staat ook op de website, zat er niet bij. De sushi was heerlijk maar de overal score is onder de maat.

Rita bossink
9 augustus 2020

Het was weer heerlijk, en optijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerja
9 augustus 2020

Niks op te merken. Heerlijke sushi. Stond zo goed als klaar op het tijdstip waarop ik het afgesproken heb. Leuke medewerkers. Ga zo door....... optie graag bezorgen in Ootmarsum dan gaan we zeker vaker bestellen ....

Ossenvoort.
8 augustus 2020

Jammer. Normaal altijd prima. Eerst verkeerde bestelling gekregen. Rest werd 45 min later gebracht met een extraatje. Denk gamba’s en loempia’s van een andere verkeerde bestelling. Hebben ze gelijk weggegooid. Lauw slap en vet. De sushi was ook niet wat we van ze gewend zijn. Proberen heus nog een keer maar nogmaals zo ,rijden we graag naar Enschede.

Klieverik
8 augustus 2020

De sushi was echt mega lekker! de bestelling was niet op tijd klaar maar gelukkig heb ik vakantie dus was ik relaxed maar had wel echt trek :-) kwartier wachten was geen ramp voor mij.

CR
8 augustus 2020

Elke keer weer super lekkere en verse sushi. Deze keer voor het eerst een half uurtje langer moeten wachten op de bestelling ivm drukte. Maar daar werd netjes over gebeld en we kregen er zelfs wat extra's bij.

Maaike
7 augustus 2020
LE
3 augustus 2020

Kakelvers en goed van smaak. Snel bezorgd. Gyoza nog goed warm. 1 verkeerde rol bezorgd, gebeld en binnen een half uur werd de goede rol kosteloos nabezorgd. Keurige service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tim
3 augustus 2020

Prima sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
2 augustus 2020

makkelijk bestellen in de app en heerlijke sushi

Breukers
2 augustus 2020
Bos
1 augustus 2020

Constante goede kwaliteit. Bezorging bijna altijd prima op tijd

Els
1 augustus 2020

Heerlijk en optijd geleverd

Caro
1 augustus 2020

De direct sushi mix was erg lekker, met veel nieuwe smaken!

Natascha
30 juli 2020

Super, erg lekker en hartelijke service.

Oude Lashof
30 juli 2020

Wederom heerlijk gegeten! Sushi is heerlijk! Nadeel vinden we wel, dat de bestelling niet altijd compleet is. Nu zouden we gisteren een portie wakame erbij krijgen, maar dit zat er niet bij en de bestelde gember zat er ook niet bij. Wel jammer.

Chantal
29 juli 2020

Vriendelijke mensen en heerlijk gegeten !!

Campana
27 juli 2020

Heel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
24 juli 2020
Brookhuis
23 juli 2020
Jacqueline
19 juli 2020

Super lekker!!

Simon
17 juli 2020
Ramona
16 juli 2020

heb betere gehad was niet vies maar denk dat het bij 1 maal proberen blijft. Sushi viel uit elkaar zeewier salade was taai niet lekker. Sorry

Grootelaar
12 juli 2020

De sushi was dit keer niet goed gedraaid. Het viel allemaal snel uit elkaar. Ik ben beter van jullie gewend. Voor de rest lekker gegeten.

Olde Boerrigter
12 juli 2020

Prima sushi!

Marcel
11 juli 2020

De kwaliteit blijft uitstekend. Vertrouwd adres.

Josee
10 juli 2020

Bezorger was keurig op tijd en de sushi zag er vers en verzorgd uit. We hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Robert
9 juli 2020

Bezorging duurde relatief lang (waarschijnlijk door drukte), maar het was zeker de moeite waard.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald
8 juli 2020
Slak
5 juli 2020

Super

Marit Brummelhuis
4 juli 2020
Judith
29 juni 2020

super lekker en een hele snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

DB
27 juni 2020

In de bevestigingsmail stond dat we een uur moesten wachten wat al best een tegenvaller was, vervolgens nog ruim een half uur langer gewacht tot het bezorgd werd. Uiteindelijk miste er ook nog een deel van de bestelling, die wel binnen 20 minuten nageleverd werd, bij openen zagen we dat het een dubbele portie was, dat was dan wel weer fijn.

Daniel
25 juni 2020

Normaal gesproken goed te doen. Dit keer helaas lag alles door elkaar inclusief de pokebowl die meer iets had van stamppot. Alles lekker door elkaar gehusseld.

Els Marijnissen
22 juni 2020

Het leek of het geen verse sushi was. De zeewier was heel taai, de vorige keer was alles lekkerder.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerda
18 juni 2020

Prima verzorgd. Wel 2 paar stokjes bij 3 poke bowl. Op tijd afgeleverd.

Lorenz
18 juni 2020

Lekker!

Broeren
15 juni 2020

Heb er niets aan toe te voegen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kjersti
15 juni 2020
Ellis
14 juni 2020

Prima sushi voor een prima prijs, bezorging was op de afgesproken tijd, top

Louis
14 juni 2020

Van de weekendbox ontbrak de rij met oranje sushi, dit viel ons pas later op. Dit zijn we niet van jullie gewend. Ga nou aub. niet ten onder aan jullie eigen succes de slordigheid begint erin te sluipen.

Pzh
14 juni 2020

De mix box was, in één woord, slecht! De rijst was droog en koud, kon ook uit de supermarkt komen!

Niels
14 juni 2020

Alles smaakte super lekker en vers, het warme gerecht was ook echt lekker warm! Alleen de salade waren ze vergeten, deze kwamen ze wel netjes nabrengen :).

VH
8 juni 2020

Sushibox besteld en gevraagd om weinig krab en komkommer en 3/4 van de sushi was met krab en komkommer.. de bestelling was ook niet klaar op de afgesproken tijd, 15/20 min. staan wachten.. jammer van de bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D.
4 juni 2020

Eten was, net als altijd, heerlijk! Bezorging alleen 50 minuten te laat helaas..

Gerda
3 juni 2020

Jammer dat de boxen op hun zijkant in de zak zaten. Eten zat aan één kant. Moest alles fatsoeneren. Doosje sushi was ook open. Verder was het eten verrukkelijk

Anoniem
2 juni 2020

Erg lekker en snel bezorgd (45 minuten)!

Marleen
2 juni 2020
RGA Roord
2 juni 2020
Mireille
2 juni 2020

Eergisteren bestelling gedaan op een gesloten dag, geen sushi en nog steeds mijn geld niet terug!!!

Mireille
1 juni 2020

Ik bestelde op 1e pinksterdag. Gesloten!!! Geld weg en geen sushi!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tamara
31 mei 2020

Gisteren weer heerlijk gegeten! Bezorging was prima. Geen op- of aanmerkingen! Gewoon goed.

Miriam
31 mei 2020

Het was weer heerlijk van smaak

Goezinne
30 mei 2020

Voor de 3e keer werd onze bestelling niet helemaal geleverd. We kregen 2x een nalevering met extra voor het ongemak maar de laatste keer ontbrak er de bijbestelde gember. Ook was er maar 1 flesje ketjap en 1 doosje wasabi en gember voor 2 zalmboxen en 2 sashimi. Jammer, want de sushi’s zijn heerlijk en de bezorging zeer correct

Kuijpers
29 mei 2020

Heerlijke sushi. Ik kreeg de 1/2 niet bezorgt maar dat brachten ze netjes zsm na.

Thomas
29 mei 2020

Op tijd klaar. En thuis smullen maar!

R. Bossink
26 mei 2020

De sushi was heerlijk zoals altijd, en het bezorgen verliep ook mooi optijd

Bos
25 mei 2020

Zoals altijd heerlijk gegeten. Op tijd en netjes bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Madelyn Koop
25 mei 2020

Was erg lekker! Bij het ophalen konden we onze bestelling meteen meenemen

kees
25 mei 2020

duidelijke keus op de site en bestelling gemakkelijk te plaatsen. Aflevering door positieve courier😉

Heleen
24 mei 2020

Zeer tevreden!!

Mirella
24 mei 2020

Heerlijke sushi!!!

Roy
23 mei 2020

Heerlijke pokebow top

maaike wubbels
23 mei 2020

super lekker mooi op tijd mooie aanwinst voor Oldenzaal. nooit genoeg!!!

Wendy
23 mei 2020
Catalina
22 mei 2020
Marcel
22 mei 2020

Wederom goed

T Hampsink
20 mei 2020

Heerlijk

B.
20 mei 2020

Erg lekker.

Wendie
19 mei 2020

Snelle afhandeling, snelle levering, TOP kwaliteit sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tom
18 mei 2020
Anoniem
18 mei 2020
Marielle
17 mei 2020

Echt weer super lekker. En heel vers. Goed op smaak. Altijd geleverd met voldoende wasabi. Gember en sojasaus. Super goede zaak. Ook snel geleverd. Elke keer smullen. dankjewel

Thomas
17 mei 2020

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Melvin
16 mei 2020

Doet zijn naam eer aan. De sushi is erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar.

Siem
14 mei 2020
Horsthuis
14 mei 2020

Heel erg lekker. Wij hadden loempia`s besteld maar waren niet mee bezorgt. De andere dag daar melding van gemaakt en wat schets mijn verbazing, ze werden gelijk gebracht met nog iets lekkers erbij, dat is pas service en de gerechten waren geweldig. Dank jullie wel en gr Ria

SvL
14 mei 2020
Bas Lentfert
12 mei 2020

Elke keer weer erg lekker en een feestje!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daan
12 mei 2020

De smaak was wederom prima. Helaas de laatste twee keren erg laat bezorgd. Bijna een uur na de afspraak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stijn
12 mei 2020

2.5 uur gewacht op de sushi, is wel erg lang! Het smaakte wel goed hoor :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Steve
11 mei 2020

1 uur en 45 minuten te laat. Kan echt niet. Waarom vragen hoe laat je geleverd wil hebben en er dan niets mee doen. Tenminste één berichtje hadden ze mogen sturen met de mededeling dat het later wordt en de mogelijkheid om je geld terug te krijgen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A. Bos
11 mei 2020

Lekker maar minder goed dan normaal gewend. Vooral de tempura was minder

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maxime
11 mei 2020

Normaal altikd gevreden.. Gister niet. Ik heb een uur en een kwartier op mijn bestelling moeten wachten. Ook bleek bij bezorging dat de soja bonen op waren. Dit vind ik echt niet kunnen. Dus over de bestelling van 10-5 ben ik zeer ontevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jet Münster
8 mei 2020
Liesbeth
6 mei 2020

Het leek een beetje of wij de laatste restjes hadden. Hadden relatief laat besteld en kregen het snel geleverd. Sushi was niet met stokjes te eten omdat het uit elkaar viel.

Erna
6 mei 2020

Kwaliteit vd sushi viel me erg mee .Vers en lekker.Ook de wakame was heerlijk als bijgerecht.

Nic.
5 mei 2020

Sushi was klef, de nori taai, kippasteitjes waren hard. Warme gerechten waren nog heerlijk warm. Kipspiesjes zalig. Edamame ook lekker Bezorging was 20 minuten te laat en wat vergeten, hier wel voor terug gereden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.