Beoordelingen van Direct Sushi Oldenzaal

Recente recensies van Direct Sushi Oldenzaal

4 sterren na 255 reviews

, 18-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Wij hadden 2 porties mini loempiaatjes besteld. Wel betaald maar niet gekregen. In plaats daarvan 6 garnaaltjes gekregen. Konden we niet omruilen, daar we in Duitsland wonen. Jammer

, 17-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en de tonijn en zalm waren zeer vers en goed. Echt een aanrader en wij gaan zeer zeker vaker bestellen 👍🏻

, 17-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat jammer was dat er een tijd wordt aan gegeven wanneer er word bezorgt, en het dan pas 25 min later binnen komt. Ook zag het er dit maal niet zo mooi uit , verschillende diktes en had het idee dat het snel snel is gebeurt. Jammer....normaal altijd dikke prima !

, 11-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer vriendelijke bezorger.

, 10-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Was lekker

, 10-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Het was weg lekker en goed. Alleen jammer dat de bestelling niet klopte. Hadden grote garnalen besteld en kregen loempia’s. Ook lekker maar hadden toch liever de garnalen gehad.

, 03-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals iedere keer, top!!

, 29-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Was heerlijk! Wij hebben genoten. Super kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Geweldig, binnenkort weer.

, 22-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Was heerlijk en ruim voldoende

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-07-2019

Kwaliteit:

Rating

, 15-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk verse sushi en bezorging binnen 30 minuten. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!

, 02-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Niks op aan te merken.

, 30-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Als gewoonlijk prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-06-2019

Kwaliteit:

Rating

18.10 afhaal tijd. Was pas klaar om 18.25 dus via online bestellen is niet echt een succes als je toch zo lang moet wachten. En ook nog een kwartje toeslag voor iDEAL betaling. Sushi was ok+.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk sushi! Bezorging was snel en de warme hapjes waren nog goed warm. Gaan wij zeker nog een keer weer doen!

, 29-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de eerste keer bij DS besteld en het is uitstekend bevallen. Sushi smaakte goed, vis was vers. De nigiri met geflambeerde zalm was hemels! De gyoza kip was lekker maar helaas niet meer helemaal warm.

, 27-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Nette service, en lekkere sushi.

, 26-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer super zoals altijd

, 22-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi en precies op tijd bezorgd.

, 19-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Het was weer heerlijk

, 15-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd weer topkwaliteit sushi

, 09-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prijs / kwaliteit verhouding is prima!!

, 09-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd top! Super vers, op tijd geleverd. Heerlijke sushi, niks aan toe te voegen👍🏻

, 06-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi en goede service!

, 30-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eerste keer besteld en een overheerlijke pokebowl gegeten. Zeker een aanrader!

, 27-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi super! Bezorging duurde 1,5 uur! :-(

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk!!!

, 15-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Niks veranderen, helemaal top!! De sushi was verser dan vers. Voor m’n neus klaargemaakt en smaakte heerlijk. Erg vriendelijke mensen ook.

, 13-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Eerste keer sushi afgehaald bij Direct Sushi Oldenzaal. Wil er geen woorden aan vuil maken, want het was heerlijk en zal nog vaak terugkeren!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-05-2019

Kwaliteit:

Rating

De sushi was goed. Door het gebruik van veel! plastic en wegwerpstokjes ben je als organisatie niet duurzaam bezig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben bijna 2 uur op onze bestelling moeten wachten en het werd 3 kwartier later dan het aangegeven tijdstip bezorgd. Niet even een belletje of excuus. We hebben er zelf 2 keer achteraan moeten bellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Besteld - snel geleverd - heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Na een eerste goede ervaring was dit helaas een enorme tegenvaller. Verheugd op een gezellige avond wijn en sushi. Helaas is meer dan de helft in de container beland. Droog en inhoud erg taai. Erg jammer en niet nodig. Kan heel anders!!

, 05-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top DeLuxe. Heerlijk en goed!

, 04-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk verse sushi, bezorgd op de afgesproken tijd. Aanrader

, 28-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd op tijd bezorgt. En het is heerlijk

, 26-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gisteravond nog relatief laat sushi besteld, maar echter viel de kwaliteit erg tegen met wat ik gewend ben, slecht gedraaide sushi met melige rijst! De garnalen leken wel uren oud en was gewoon taai kwa smaak.

, 25-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-04-2019

Kwaliteit:

Rating

lekker, vers en lenteschotel voldoende voor 2 personen

, 22-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Het eten was weer heerlijk, vriendelijke en behulpzame medewerkers. Toppers!

, 20-04-2019

Kwaliteit:

Rating

De beste en lekkerste verse sushi in Oldenzaal . Wij zijn enorme fan van de mini loempia’s....

, 20-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-04-2019

Kwaliteit:

Rating

, 19-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ze smaakte heerlijk, alleen jammer dat ze er aan de bovenkant allemaal het zelfde er uit zagen. Waar door het leek dat je 3x het zelfde had besteld!

, 18-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Super eenvoudig bestellen via de app en laten bezorgen of zelf ophalen. Goede en gevarieerde Sushi. Ruime keuze in soorten en maten. Bij iedere bestelling een bon voor extra gratis gerechten

, 14-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en top service, dikke 10. Bezorger zeer vriendelijk. Blijf zo door gaan.

, 13-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 12-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk

, 11-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi kwam precies op de gekozen tijd en t smaakte heerlijk! Echt top kwaliteit. Vooral de zeewier bij jullie is een aanrader.

, 08-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Uitstekende smaakvolle sushi. Moest wel even opletten dat alle bestekde in de zak kwam. Want anders was ik met een aantal dingen te kort thuis gekomen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-04-2019

Kwaliteit:

Rating

De sushi waren heerlijk! Vers en afwisselend. Voor herhaling vatbaar.

, 31-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Het was lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima!! Kwaliteit van het eten was goed. De boontjes waren heerlijk en nog lekker warm. De sushi was ook lekker en de bezorging prima op tijd! Voor herhaling vatbaar en een aanrader!!

, 25-03-2019

Kwaliteit:

Rating

TOP. Vers, snel en ontzettend lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Door de drukte die aanwezig was bij Ditect Sushi, moest ik meer dan een uur wachten op de bestelling. Dit was geen probleem voor mij. Werd netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Bestelling werd netjes en in goede staat bezorgd en smaakte verrukkelijk!

, 24-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi. Ze waren iets vergeten te brengen, maar dit werd direct nagebracht. We kregen zelfs extra!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi, snelle bezorging. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke verse sushi

, 18-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was heerlijk maar de portie van gember had iets groter gemogen. Verder is alles prima, verse lekkere sushi die precies op tijd waren bezorgd ?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-03-2019

Kwaliteit:

Rating

De sushi was prima ! Echter vind ik het raar dat wanneer jullie om 16.00 open zijn de tonijn om 17.00 al is uitverkocht en dat ook nog op zondag. Tevens staat op de site dat bij afhalen je er soja boontjes bij krijgt. Helaas zaten die er niet bij. Verder prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Prima sushi. Vers gemaakt en met toewijding. Alles perfect op tijd gereed. Goede zaak en aanwinst voor Oldenzaal. Voor goede sushi hoeven we niet meer naar Enschede. Top!!!

, 11-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker, goede bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Heel klein sushi, rijst is nat, duurzaam voor dit soort sushi.

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Goede, verse sushi met verse producten Zeker een aanrader voor een snelle hap

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom prima

, 27-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Snel besteld.... snel bezorgd... en heerlijk gegeten... super vers

, 22-02-2019

Kwaliteit:

Rating

, 20-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Prima kwaliteit

, 17-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tijdens het bestellen aangegeven dat de vorige bestelling (destijds ook gebeld) niet helemaal juist was geleverd. Dit is gisteren ruimschoots goed gemaakt. Een zalmrol en mini loempia's zijn extra geleverd. Goed bezig Direct Sushi, super opgelost, dank je wel!

, 17-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd en prima eten

, 14-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Top!

, 11-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Ik had geflambeerde zalm besteld maar kreeg gewone zalm, en had extra sojasaus er bij besteld maar had helemaal niks. Ook de stokjes waren niet aanwezig

, 09-02-2019

Kwaliteit:

Rating

, 09-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was héérlijk.... super vers en snel bezorgd.... Aanrader....

, 09-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wanneer de zalm ook daadwerkelijk vers zou zijn geweest (geen gerookte zalm) dan zeker 5 sterren.

, 03-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top geregeld. Keurig op tijd En het eten was vers en zeer lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was nu keurig op tijd. Goede verbetering ten opzichte van de vorige keer!

, 28-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Sushi was heel erg lekker! Wachttijd kan beter bij jullie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Te lekker. Jammer dat het dan te duur wordt om dit elke dag te eten. Dikke 10.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten leek gevallen. Sushi lag deels door elkaar en deksels waren vies. Wel jammer. Smaak verder goed, als altijd.

, 26-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op de sojabonen zat te weinig zout

, 16-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Sushi van goede kwaliteit. Goed gevuld. De zalm roomkaas vonden we beiden niet erg lekker.

, 14-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd vers, altijd optijd! Echt goede sushi voor een prima prijs.

, 12-01-2019

Kwaliteit:

Rating

, 07-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-01-2019

Kwaliteit:

Rating

, 05-01-2019

Kwaliteit:

Rating

, 03-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super goede sushi erg lekker en snel bezorgd.

, 01-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi is erg goed en smaakt super vers. Helaas in plaats van 5 inktvisringen er maar 3 in een bakje. Bezorging was ook rondom afgesproken tijd.

, 30-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super geregeld, nu een aantal keren besteld en netjes op de hoogte gehouden. Top ga zo door!

, 28-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb meer dan een uur op Mijn bestelling moeten wachten. En helaas kom ik er dan achter dat de bonen vergeten zijn. Gelukkig was de bezorger er nog en heb ik mijn geld van de bonen terug gekregen. Tevens waren de norivellen behoorlijk taai. Jammer!

, 28-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, super vers en verzorgd!

, 27-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling was super snel en dikke prima. Website zeer gebruiksvriendelijk. De kwaliteit van de producten is prima maar niet helemaal te vergelijken met een tao. Daarentegen is het formaat/portie echt ruim voldoende!! Enige wat mij nu meerdere malen is op gevallen is dat de boontjes altijd nog erg hard zijn. Die mogen echt wel wat langer koken/stomen/garen

, 24-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was super lekker.

, 23-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tot nu bewuste keuze gemaakt bij bestellen en we waren altijd zeer tevreden, daarom nu Direct Sushi box besteld. Geen idee welke sushi we kregen, maar ooooh wat een goede keus! Alles was ontzettend lekker! Heerlijk vers! Goede smaken! Het was echt een kadootje. Dank jullie wel. En mooi op tijd bezorgd, top!

, 22-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We bestelden rond 18.45, verwachte bezorgtijd 19.40, om 19.50 gebeld, de bestelling ging net de deur uit. Om 20.05 nog niemand gezien en om 20.36 een mail dat onze bestelling onderweg was. Heel jammer dat het zo gaat, we waren in eerste instantie heel tevreden toen we een aantal weken geleden bestelden, maar dit geeft geen vertrouwen..

, 22-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker,maar bezorging duurt gewoon veel te lang (ruim meer dan anderhalf uur). Je kunt niet als je al honger hebt en geen zin om te koken besluiten om wat sushi te laten komen.

, 21-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bestelling veel en veelste laat. 2 uur moeten wachten, vervolgens telefoon gekregen, waarbij ik niet klantvriendelijk geholpen werd. Bestel er nooit sushi weer.

, 21-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Veel te lange wachttijd, ondanks van te voren online bestellen en er zat te veel mayonaise/saus in de sushi

, 16-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Super lekker en vers! ? ga zeker vaker bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd erg lekker!

, 10-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De variatie wat sushi betreft is prima! Wel kan de kwaliteit wat beter. Soms het idee dat het niet vers is. Ook is soms de avocado te hard

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Topservice, heerlijke sushi!

, 07-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-12-2018

Kwaliteit:

Rating

De herfstbox was super goed, maar ondanks dat we besteld hadden moesten we nog ruim een half uur wachten. Jammer

, 03-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorger was zo netjes om excuus aan te bieden voor de late bezorging, maar toch vervelend als het een half uur te laat wordt bezorgd. Sushi was prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het kwam 25 min te laat en we werden gebeld, toen we terug belden, wist niemand waarom ze gebeld hadden...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Top geregeld stond klaar op de bestelde tijd. En het smaakte heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-11-2018

Kwaliteit:

Rating

De sushi had een smaak die er wel mee door kon alleen jammer dat het zo plakkerig en ontzettend koud was toen we het op aten. Het geld dat ik ervoor betaald had vond ik het zeker niet waard. Eerste en laatste keer.

, 30-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit was niet goed. Voor de derde keer besteld maar ook voor het laatst. Voor de prijs die we er voor betaald hebben mag je meer verwachten. Tonijn en zalm was verder goed, maar de rollen sushi waren of te koud of te plakkerig. Er wordt wel zorg aan de producten geleverd maar dit was dit keer niet terug te proeven in de producten. Helaas.

, 26-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit v d tonijn sashimiid pokebowl is niet zo goed. Koud alsof bevroren en draderig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het smaakte weer heerlijk. Goede en snelle bezorging.

, 24-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk

, 24-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was voor de tweede keer de bestelling niet helemaal goed gegaan. De bestelde gember en wasabi zaten er niet bij. Vorige week zaten er loempia’s in i.p.v. de gyosa. Natuurlijk was het alsnog heerlijk! Maar het was nog lekkerder geweest met wasabi en gember! Krijg ik de volgende keer wel een goede bestelling? Groeten Annemarie

, 24-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was goed en ook geen opmerking over. Rond 1 uur s middags besteld om het s avonds bezorgd te krijgen. Ook direct betaald. Helaas kwam de bezorging meer dan 20 minuten later dan gevraagd. Dit vind ik te veel voor een grote bestelling die al betaald is. Ik haal het de volgende keer wel op.

, 22-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle service en goede sushi!

, 21-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vanavond voor het eerst besteld. De poke bowl met zalm was heerlijk , ook de sushi was erg lekker! Zeker voor herhaling vatbaar.

, 18-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Je proefde gewoon dat alles zeer vers was! Petje af

, 11-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bestellen ging gemakkelijk, goede site en Goede kwaliteit van de sushi, vriendelijke medewerkers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Super vers en heerlijk gegeten, jammer dat de crispy chicken uit verkocht was

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten! Lekker vers.

, 09-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekkere sushi, aardige mensen en bestelling was op tijd klaar.

, 05-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Eenvoudig te bestellen en te betalen via website. Klaar op afgesproken tijdstip. Erg lekker! Inclusief sojasaus en wasabi (dacht dat ik daar extra voor moest betalen maar bleek niet het geval)

, 01-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was mooi op tijd. Kwaliteit was minder dan wat we gewend zijn van Hengelo. Hier hadden we er vaak wat meer Maki hapjes en Zalm Nigiri bij. Wel hadden we deze keer extra sushi erbij geleverd gekregen. Ook was de presentatie een beetje minder maar misschien komt dat doordat het bezorgd is terwijl we normaal afhalen.

, 28-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk!

, 27-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Geweldig lekker

, 27-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Conform de afgesproken tijd bezorgd.

, 27-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg veel rijst, teveel in verhouding. Zalm genoeg en erg lekker. Heel weinig zeewiersalade. Lekker, maar voor herhaling vatbaar?

, 25-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Plakkerig, niet vers

, 25-10-2018

Kwaliteit:

Rating

, 22-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De meeste sushi’s vielen uit elkaar. De smaak was matig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was erg lekker. Helaas was die deze keer een half uur te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik was online sojasaus vergeten te bestellen. Ik belde directsushi in Oldenzaal waarbij mijn bestelling nog niet weg was. Er werd mij toegezegd dat ik extra sojasaus zou krijgen. Bij ontvangst geen extra sojasaus. Erg jammer! Ik belde ditectsushi en ja ze konden er nu niks meer aan doen . Kortom slechte service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, vers, snel en van goede kwaliteit!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bestellen via internet makkelijk en snel. Heb gekozen om af te halen, was al klaar toen ik binnenkwam. Zeer vriendelijk personeel. Smaak was prima, heb wel eens lekkerder sushi gegeten maar zeker niet verkeerd. Goede portie ook vwb de 1 persoons sushi box. Voor herhaling vatbaar.

, 18-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vandaag poke bowl besteld. En wat was het lekker, een complete maaltijd voor 1 persoon.

, 15-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect

, 12-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere sushi, lekker vets en super leuk meisje deed de bezorging!

, 08-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top: Kwaliteit was echt goed, heel vers alles. Wat warm moest zijn was ook echt warm. Tevens had alle sushi’s een eigen snaak. Minder: Bestelling gedaan en moest al lang wachten, verwachte bezorgtijd was 35 min later. Half uur later dan verwachte bezorgtijd gebeld, kreeg ik te horen dat het druk was. Ze waren ermee bezig en kwam eraan. Bezorging was uiteindelijk een uur later dan de verwachte bezorgtijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijl Hoefde niet te wachten, stond klaar toen we kwamen top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi voor redelijke prijs snel bezorgd. Niets op aan te merken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb ruim 2u op mijn bestelling gewacht. Waarvan 45 minuten na de oorspronkelijke aflevertijd. Kwaliteit sushi was goed gelukkig, anders zou ik er niet weer bestellen.

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling 30 min later geleverd. Zonder contact op te nemen. Jammer. Sushi was weer perfect.

, 28-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect, heerlijke sushi! Nu 3 keer gegeten van Direct Sushi, en dat was 3 keer prima! Ook de bezorging is goed geregeld?

, 28-09-2018

Kwaliteit:

Rating

ik vond het superlekker! ga zeker weer, hopelijk wordt het bezorggebied nog uitgebreid, al is het maar op bepaaalde dagen/tijden

, 22-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben nu 3x besteld bij Direct Sushi te Oldenzaal. De eerste keer bezorgden ze fors te laat. Maar goed, ze waren net open, dus dan begrijp ik dat. De tweede keer hebben wij de sushi opgehaald. Helaas gaven ze onze bestelling mee aan iemand anders, waardoor wij enorm lang moesten wachten op de bestelling. Het vreemde van alles was dat we nog niet eens excuses kregen. De derde keer was de bezorging op tijd, maar niet compleet. En in plaats van ons nieuwe gerechten te bezorgen, kregen wij de “oude” gerechten die opgewarmd waren en daardoor helemaal klef. Ik ga er maar vanuit dat dit beginners-fouten zijn maar mocht er een concurrent bij komen in Okdenzaal dan geef ik die ook zeker een kans.

, 22-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle service en super lekkere sushi.

, 22-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi, netjes bezorgd.

, 17-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekkere sushi en snel klaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd en zoals gewoonlijk weer van prima kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Het was perfect!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was prima. Bezorging duurde wel een beetje lang maar dit was ook aangegeven.

, 15-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De boontjes waren niet vers/gaar. Ze waren taai en smaakloos alsof ze ingevroren zijn geweest. De sushi was erg slordig gedraaid, viel uit elkaar en in sommige rollen zat echt te veel mayonaise. De crispy chicken smaakt vooral naar frituurvet. Jammer, ik dacht dat dit een aanwinst voor Oldenzaal was maar ik vind het nu vooral een aanfluiting. Hollandse sushi.

, 14-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi, soms iets aan de vlakke kant. Sashimi was zeer goed! Mooie dikke grote stukken zalm en tonijn. Voor herhaling vatbaar.

, 13-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekende kwaliteit en levering was sneller dan middels mail aangegeven, top !

, 13-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Er zaten in 2 stuks sushi een haar in. Verder was de sushi wel lekker.

, 12-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!

, 09-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was heerlijk en op tijd bezorgd! Ik miste alleen de stokken voor het eten. Graag volgende keer meeleveren.

, 07-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker, graag weer

, 06-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Top! Uitstekende kwaliteit en variatie.

, 03-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Sushirollen zijn goed gevuld en vers,, alleen de rijst te klef en smaakloos!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en lekker vers. Top.

, 02-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten, op tijd en vriendelijke bezorging

, 31-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles prima

, 31-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi! Aardig personeel.

, 30-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect

, 30-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Voor de tweede keer sushi besteld bij Direct Sushi en het was weer dik in orde. Lekkere sushi en vriendelijk personeel. Top.

, 30-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Ontzettend lekker. Alleen bestelling niet volledig, 2 gerechten niet gekregen.

, 26-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Geweldig lekker en meer dan voldoende.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was ok, niet top helaas, weinig vis in verhouding veel rijst, norivellen niet heerlijk smakelijk en vers. Wordt geen herhaling.

, 24-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er zaten geen stokjes bij

, 24-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar

, 24-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk!

, 23-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Eerste x besteld , heerlijk gegeten

, 22-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er was wat mis gegaan bij de bestelling. Dit hebben ze zeer goed opgelost. Voor de rest was alles heel lekker. De bestelling kwam alleen een half uur eerder dan afgesproken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekker en op tijd. Was voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Over de kwaliteit valt niet te twisten. Erg lekker en goed. Fijn dat jullie nu ook sushi met paling hebben. Heerlijk! De bezorging laat alleen helaas te wensen over. Je besteld en vervolgens moet je ruim 1,5 uur op je bestelling wachten. Kijk als we dat weten is het niet zo erg. Maar stuur niet om 18:45 een mail met je bezorging is onderweg en dan pas om 19:15 uur aankomen. Daar gaat volgens mij dan iets mis. Jammer

, 19-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Errug laat , te laat bezorgt.

, 18-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekkere sushi! Formaten per stuk waren nogal verschillend, heren waren erg vriendelijk bij afhalen. Airco in de zaak zou geen luxe zijn.

, 17-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super kwaliteit sushi, lekker vers en goed op smaak. Bezorging op de minuut af op tijd. Perfect.

, 16-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Vanavond hebben we weer heerlijke Sushi gegeten.

, 16-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Wederom weer heerlijk genoten van de sushi!

, 15-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wel jammer dat ik geen vip card meer kon krijgen We bestellen regelmatig sushi Of halen het uit Enschede

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Tuna box besteld. Afhaaltijd werd later dan opgegeven maar ze hebben het druk en het is wat rommelig. Alle begin is moeilijk maar komt wat chaotisch over. De fresh Tuna was vlgs mij niet geheel fresh ... verder wel goed. Kan echter (nog) niet tippen aan de sushi van Jasmin garden in Borne..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd geleverd. Het leek alsof het al een halve dag in de koeling lag. Ik bestel niet meer.

, 12-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was er snel en een bezorgfiets is ook goed om te zien. Sushi was prima. Heb geen verwachtingen van sushi zoals bij Wine and bite, Tao of Umami. Daar kan deze sushi niet aan tippen.

, 12-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Onregelmatig gesneden, ietwat vettig (soms). Smaak prima. Bezorging bijna op tijd, vriendelijk

, 11-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker gegeten, En op tijd bezorgd ! Was de eerste keer, ga zeker vaker bestellen !

, 11-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Zeer tevreden

, 11-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit van de sushi was erg goed. Alleen erg jammer dat het 1h15m duurde voordat mijn bestelling bezorgd werd, om vervolgens ook nog niet volledig te zijn. Het werd wel nabezorgd en na ruim 1,5 uur kon ik eindelijk gaan eten. Maar geen echte excuses van de bezorger of medewerkster aan de telefoon ontvangen en ook geen poging tot aanbieden van compensatie gedaan. Niet erg klantvriendelijk. Snelheid en goede service zijn erg belangrijk bij dit soort diensten. Zorg dat je dat snel op orde krijgt, want het eten is goed.

, 11-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi. Bestel zeker vaker. Stond klaar op de afgesproken tijd.

, 10-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde een uur voordat k mn eten kreeg. Vind dat erg lang

, 10-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Edamame voor de 2e keer veel te hard/rauw. Sushi redelijk; prima prijs kwaliteit verhouding. Tonijn uit de vriezer? In ieder geval niet 100% vers. Korting leuk maar moet je op tijd lezen, anders geen refund. Jammer. Ik rijd liever heen en weer naar Tao voor afhaal sushi....

, 10-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk! Super eindelijk goede sushi in Oldenzaal!

, 10-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Was erg lekker, we kregen alleen de verkeerde bestelling,, 2x garnalen ipv 1x garnalen en 1x Yaki-tori, qua prijs hetzelfde, dus maar zo gelaten, wel jammer want mijn ega lust geen garnalen, heb ze heerlijk opgegeten. Beginnersfoutje.

, 10-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was lekker, we moesten wel iets langer wachten.

, 06-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was een uur te laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Te veel op de kaart is uitverkocht, zelfs wat niet op de kaart was uitverkocht kon niet geleverd worden. (Sojabonen) heel erg jammer omdat ons diner niet compleet was daardoor!!!!

, 05-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heerlijk. Alleen de bezorging was zeer slecht. Het zou rond 20.15 uur bezorgd worden maar heb nog zeker een half uur moeten wachten op mijn bestelling.

, 05-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi!

, 05-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi, jammer dat het een half uur later dan de planning kwam.

, 04-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heel goed, sinds 1 augustus open en ondertussen al 2 keer van mogen genieten!

, 04-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk!!! Bezorging kunnen we niet beoordelen, we hebben afgehaald!

, 04-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi, super vers! 17.30 besteld, en om 18.30 bezorgd zoals aangegeven in de mail. De bestelde sojaboontjes waren helaas op maar daar hebben we van de bezorger netjes excuses voor gekregen, samen met het al betaalde geld hier voor. Wij gaan hier zeker vaker bestellen!

, 04-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Direct Sushi voorziet duidelijk in een behoefte in Oldenzaal maar heeft het daardoor (nu) veel te druk en moet oppassen dat dit niet tegen hun gaat keren. Eten is prima en personeel is vriendelijk.

, 03-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

17.10 besteld, aangegeven zo snel mogelijk bezorgen. Verwachte bezorgtijd 18.30 ..... Uiteindelijke bezorging pas 19.15 Had ik dat geweten, had ik niet besteld.

, 03-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Aflevering gewenst om 18.30 uur Aflevering uitgevoerd om 20.15 uur Geen reactie uwerzijds

, 03-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel erg lekker, maar je moet wel geduld hebben.

, 03-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi, netjes bezorgd. Eetstokjes erbij. Mooie aanwinst in Oldenzaal. We gaan zeker vaker bestellen. Excuus voor de bezorger, ik had geen fooi klaarliggen... En hij was nog wel met de fiets. Maken we nog goed. ;-)

, 03-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Sushi top. Website top. VIP kaart top Is dus 3 x check?

, 02-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Geweldige eerste kennismaking. Veel succes gewenst!!

, 01-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Ik krijg geen contact met direct sushi over mijn bestelling.

, 01-08-2018

Kwaliteit:

Rating